måndag 12 december 2011

Julbord & Liseberg


Vi startade gårdagen med att åka med mina föräldrar till stenungsbaden för att äta julbord.
Detta är ett av mina första julbord (på resturanger) och jag blev väldigt nöjd. Detta kommer nog göras om nästa år.
Testade mobilkameran igår så blir en hel del bilder nu!
























Efter det åkte vi in till Liseberg, vi kom dit vid halv 3-3 så det var inte för mycket folk där då. Fick se chris medina sjunga "what are words" live, lite kul faktiskt!
Vi gick runt och kollade in alla bodarna, träffade flera vänner och familjemedlemmar. Fick med mig en ost hem men hittade inte den vanliga ostboden men det fick duga. Det blir så himla vackert i träden när det är mörkt.












Spelade inte så mycket men satsade tio kr på "hem"hjulet och fick med mig denna hem.



Alltså inte mannen (honom kunde man fått hem för en femma) utan den mystiska kartongen som blir till denna.



Riktigt fin i vardagsrummet.

Selma har ju tillfälligt en annan dagmamma och andra barn att umgås med och tror att vi alla i familjen råkat ut för lite nya baciller.. Hoppas verkligen inte att det bryter ut, var precis sjunk och har varken råd, tid eller lust att vara sjuk just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar