tisdag 6 december 2011

Underbara hatade vinter

Jag har verkligen längtat till denna dag, att få vakna upp i mitt underbara hus och titta ut och se snön som ligger på burkarna och marken. Något av det mysigaste jag vet faktiskt, de tidigare åren har jag möts av slaskklädd betong så idag var något speciellt.
JAG ÄLSKAR SNÖ.
Sen var det de här men att ta sig ut. Allt blir krångligare (speciellt med lillskiten som ska ha tusen saker på/med sig) så ska man hitta sina vinterskor som man älskar varpå man bara hittar en (skitjävlabajs) så då får man investera i ett par nya.. Halkigt är det, slask kommer det att bli, köer kommer att bildas, kommer att ta längre tid att komma i väg till allt och elräkningen kommer att höjas.
Det var bra lättare när kommunen och pensionärerna skottade varje dag.

Men är det inte bra mysigt med snö!










1 kommentar: