måndag 5 december 2011

Lekmåndag

En bra start på veckan. Startade dagen med en tidig morgon (mina mått mätt) och lite tv-seriemys i soffan med Selma.
Vid halv tio tog vi på oss skorna och gick in och hälsade på grannen. Roligt att hittat någon att tjöta och umgås med här uppe bland bergen, vi kommer nog ha riktigt roligt i morgon på vinkvällen kan jag lova.
Deras Luna och lilla selmisen leker så bra tillsammans. Det tackar Selma med att slå sönder lunas porslinskoppar, Selma började gny och när jag tittade så hade hon skurit sig lite i handen. Inte så mycket som tur var och efter två plåster (Selma uppskattade inte att ha något som satt fast på handen) så torkade det. Tur att hon inte skar sig mer.




Selma fick iallfall i sig lite lunch och jag har precis lagt henne för att förhoppningsvis sova lite. Då ska vi se om jag kan få i mig lite lunch själv och kanske en dusch innan jobbet. Stängning på jobbet som gäller så ni vet vart ni hittar mig!

Frida var här igår så vi mös till det med lite ost och vin, efter en evighets letande efter tvkontrollen. Glad att det för en gångsskull inte var jag som slarvat bort den!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar