fredag 12 oktober 2012

Ny favorit

Idag har jag hittat mitt nya favoritställe. Mannerströms saluhall i sisjön. De hade delikatessdiskan som liknar Ica focus's men det jag fastnade för var köttdisken. Känns som en stor del av mammapenningen kommer att läggas där.









Jag fick köpt med mig hem en liten bit hjortytterfilé till morgondagens middag.
Vi har 5årig bröllopsdag och ska fira med lite god mat här hemma. Jag ska även ge mig på att tillaga musslor för första gången, ska bli spännande detta!
Återkommer med menyn!

2 kommentarer:

  1. Oj det där verkar som ett ställe som även jag skulle gilla, lite roligare cuts av kött antar jag!?
    Måste få fråga en sak, den ursöta fågeltapeten i din dotters rum, vart har ni köpt den?
    Tack på förhand!
    /Nyfiken bloggläsare

    SvaraRadera
  2. Ja de hade ju garanterat roligare utbud än maxi;)
    Tapeten heter what a hoot från midbec! Den är verkligen urgullig!

    SvaraRadera