fredag 12 oktober 2012

Redan fredag!

Oj nu är klockan över 12 så är visst redan fredag!

I onsdags hade jag bjudit in till tjejmiddag så hela dagen gick till att städa, förbereda och duka.
Så jäkla kul, älskar att fixa med sådant. Känns skönt att kroppen håller såpass att man kan klara allt också. Strök tillochmed duken!



Startade med en räkcocktail med , salladslök, gurka, chili, granatäpple m.m



Huvudrätten glömde jag ta kort på med pasta med fisk i vitvin & gräslökssås. ( glömde ta kort)

Sedan till efterrätt blev det kaffe & chokladkrämcotta. (blandning mellan pannacotta och kräm.
Biscotticrumble och färska fikon till. Sjukt god, ska lägga upp receptet här snart



Mmmmm.. En riktig trevlig kväll, kul att göra något sådant mitt i veckan så.

Idag fick jag köpt två klänningar till selmis, den röda ska hon ha på jul!






149:- styck på lindex. Bra pris tycker jag.

Var även på Bvc, Lillen hade gått upp 400 på en vecka och väger tre veckor gammal 5340g och 57 lång. Stor klump!

Nu är det dags att sova, i morgon blir det en sväng och kolla badrumainredning till stora badrummet. ( missfärgad toa från 80-talet).









Luktar gott i badrummen med denna doften:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar