tisdag 7 december 2010

Det har allt varit en mycket tre mig tisdag.
Dagen började med en tripp till öppna förskolan med Johanna, Neo, Amanda och Emma.
Hade sådan träningsvärk/ont i ryggen efter Igår så jag tog det lugnt vid sång och dansstunden. Då kom kära gamla Gudrun fram och frågade om jag hade problem med foglossning(??). Haha, helt oväntat. Den bjuder jag på!
Efter det var det mamma-fika hos mig. Underbart söta Molly och Hanna kom förbi en stund där med. Roligt med så mycket barn hemma.
Efter Magnus hade haft sitt styrelsemöte i bostadsföreningen så följde jag med Victor och kollade på kungälvs juniorer mot backa. En trevlig liten utflykt på kvällen. Det var Kungälv som drog hem vinsten.



Ska nog möta upp mamma imorgon och köpa sidenband till Selmas dopklänning, inte många dagar kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar