onsdag 29 december 2010

Sovmorgon är aldrig fel, vaknade av min fina söta lilla väckarklocka tjugo över 8, helt okej för min del. Hoppas att det är et nya för hon har sovit till 8 flera dagar de senaste, crossing my fingers.
So far so good, men vid matningen fick hon för sig efter 170ml att nää detta vill jag inte ha kvar i magisen så jag sprutar upp det på mamma och på soffan. Niagrafalls-style. Så idag står det på schemat att tvätta soffkudde.
Nu är det spikat, iår firar vi nyår. Jag står för lokal och dukning och resten fixar pojkarna. Ska bli spännande att se vad det blir för meny. Men de har riktigt bra smak så de kommer bli superbt!
Idag kommer tant Frida hit på lunch, så jag ska göra min första carabonara idag, spännande och se hur det blir. Kanske dagt att börja städa också så det är nyårsfint!
Åhh vilket spännande telefonsamtal jag hade precis, verkar som jag kanske fått en hemlig träningsbuddy. Spännande, spännande. Nej nu kallar plikten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar