torsdag 2 december 2010

Thursday.
Jag har glömt att berätta lite om min och johannas ullaredstrip. Det blev mycket sång i bilen, shopping(!!!) och kändisspaning (såg både olaconny och Morgan). Är väldigt nöjd med alla julklapparna jag hittade, köptes mycket leksaker och även en julklapp från oss till Selma. blev en stoor heffaklump.
Igår öppnade brasseri Sjöberg sina portar, Johanna och neo kom på besök.
Serverades ungsbakad fläskfilé med hericot verts med bea provencal. Till effe blev det kokkostoppar doppade i choklad.
Har lite över så det blir en god lunch!

Sade senast igår till Johanna att jag i ren protest vägrar att gå upp för dagen innan kl 7. Hon frågade hur länge jag trodde det skulle hålla. Ja nu var vi ju där. Hon vill varken äta upp maten eller somna om. Varför göra det när man har världens bästa morgonhumör och bara kan ligga och skratta sin krassliga mamma rakt upp i ansiktet. Men känns nästan som det inte är någon ide ändå, vi ska möts upp Johanna och neo på öppna förskolan i kastala halv 10. Det är mycket som ska grejas med, som alltid.

Avslutar med den första filmen på lilla semlis

YouTube Video


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar