fredag 10 december 2010

Friday evening. Så nu sitter jag i soffan med alla mina män och känner mig stolt och nöjd!
När Magnus slutade så gick jag till sportlife och startade med en solning. Blir alltid lika nervös ner solariet knakar så när jag ska vika mig in där, sen ligger jag med tvångstankar under hela soltiden att den ska ge vika så jag landar på rören och skadar mig. Jag har inga problem alls.

Löpbanden med tvapparaterna var upptagna så tjockisen fick snällt ställa sig på ett där nere. Mitt i fönstret. Fick en del blickar och många tog Ögonkontakt och log, varför gör man det? Jaja, blev några kilometer promenad i raskt tempo sen började jag springa. Tänkte se om jag kunde springs i fem minuter men jagfortsatte och löpturen slutade på 3km. Jag tror faktiskt att det är de längsta jag sprungit sedan klassikern på thorild. Av någon anledning var det ganska kul ( kommer få äta upp dessa orden). Om jag kan gå i morgon så ska jag möta upp Johanna och emma i morgon, de ska gå på ett pass men jag känner att jag inte är riktigt där än så blir väl bandet igen, om jag kan gå! Nu blir det lite spel med idol på i bakgrunden, Jay måste ju vinna detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar