måndag 27 december 2010


Nu är julen över. All denna hysteri och stress så är allt över i ett nafs. Men det har varit den mysigaste julen någonsin när lilla slemma har varit med och firat.
Har fått många fina klappar till hela familjen, känner mig riktigt bortskämd!
Igår bjöd Johanna mig och Jannika på ett supergott julbord och naturligtvis blev det förstaklassens tjejsnack efteråt, skönt att få fnissa lite. Fina klappar fick jag och selma. Jag gjorde en glöggpanacotta till effe, recept kommer snart för den var görgo!
Idag drog jag, mamma och Selma in till storstan för lite shopping. Jag fick presentkort på kläder av mamma och de fick jag användning för. Jag gick förbi rean på odd Molly och hittade en fin tunika och ett vitt baslinne med en liten rosett.



Hittade en kjol och en vit blus också, nyårsklänning är ingen id'e då vi inte vet vad som händer på nyår än!
Nu blir det bussen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar