fredag 4 mars 2011

Fredag= på spåret. Hoppas att jag vinner över Magnus bara.
Alltid kul att behöva bryta träningsschemat första dagen! Det blev zumba i morse men resten av dagen har jag mer eller mindre varit sängliggande. Når jag stått upp är de precis som det värk/huggt/strålat ungefär vid högra äggstocken (antar jag, har ingen aning om vart de sitter men iallfall där jag tror). Min man kom hem så jag kunde lägga mig och vila. Men efter några timmar blev det bättre och jag vågade tillochmed på mig en kort promenad vid 17-tiden. Fattar inte vad det kan vara, funderar starkt på om det var ägglossning from Hell, aldrig haft ont av det innan men ibland händer det nya saker. Så nu hoppas jag att det är helt borta i morgonbitti så jag kan ta mig till sportlife. Så jag hinner en snabbis på bandet innan det är dags att hjälpa Johanna att flytta.

Nu blir det en god tacosallad och massa tv innan det blir natten. Är redan supertrött




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar