torsdag 3 mars 2011

Jag och Stålmannen hade verkligen en helkväll igår. Blev ett riktigt smallville marathon efter att Selma somnade vid sju igår. Magnus kom hem vid elva och då kollade vi på ett avsnitt tillsammans innan vi somnade, dagar som igår är jag riktigt nöjd med valet att ha en tv i sovrummet.
Är lite i valet och kvalet om jag gillar vampyrer eller Stålmannen mest, finns ju vissa likheter mellan dem! Mums..






Men bilder gör inga killar rättvisa för mig, för mig betyder charmen och sättet de för sig så mycket. Älskar "smirks"! Fast ingen går ju upp mot min toffelhjälte jag har här hemma!
Hittade äntligen topphälsa-tidningen, som jag har letat!



Sitter i kapprummet på öppna förskolan medans lilla sover i vagnen, hon var så sömnig under sjungstunden att hon grät så vi gick iväg. Hon ska äta lunch snart men tänkte att hon får sova 10min till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar