onsdag 30 mars 2011

Oj nu var det rejält längesedan jag bloggade.
Har haft en underbar helg, ska beskriva dagarna lite kortfattat.
Fredagen bestod av en ny tripp till min Ullebajs för att fixa håret, nu är jag allt blond! Att halva håret saknas är något jag kan leva med för nu är det ljust!!












Sen var det rusningstrafik, hämta upp johanna och hem till mig för att göra oss iordning inför camillas förfest innan catclub.
Blev en riktig tjötig och dansfylld förfest och det blev inte lugnare på hatten. En riktig kul kväll helt enkelt och jag vaknade med träningsvärk i "vev"armen, haha.
Morgonen efter vaknade jag och min sängkamrar Johanna klarvakna kl 07.00, jävligt kul! Men som tur var mådde vi båda bra, men blev ut på uteplatsen i pyjamasen med iskall cola och få lite frisk luft.






Inte varje dag man får i sig en sådan här bakfyllefrukost!
Vi hann med en powernap på en timme innan vi hämtade upp Selma och gick hem till johannas föräldrar på våfflor.
Lite handling på maxi innan vi packade in oss och barnen i racerbilen för övernattning och tjejkväll hos Johanna. Emma kom förbi och det blev sällskapsspel, middag, vin och baileys.
På söndag kom Magnus efter varit på träningsläger i flera dagar och Selma blev helt överlycklig över att se honom.






Igår mötte jag och Johanna upp min gamla klasskamrat Susanne för lite lunch och shopping.
Jag fick äntligen köpt min fina ugnsform från Rice.






När Magnus kom hem från jobbet hade han med sig världens vackraste ros till mig. Den var helt enorm! Han fick tydligen tips från coachen aka the pimp aka Johanna. Hon får gärna pumpa ut mig fler gånger för så vackra blommor!



Lillan sover, Magnus på träning och jag njuter framför Sveriges mästerkock, hejja Lollo!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar