söndag 6 mars 2011

Jäklar vilket ös det blev hela dagen igår.
Halv nio var det träning på sportlife med Patrik och Christian. Testade på lutning för första gången, mina vader och lutningen är inte BFF!
Sen var det hem och ducha av sig och bege sig till ulvegärde för att hjälpa Johanna att flytta. Jag blev verkligen kär i hennes lägenhet och har en känsla av att jag kommer att hänga där en del. Tror jag åkte hem närmare halv åtta på kvällen och då var jag verkligen heeelt slut. Det var en riktigt mysig dag med familjen Lindau. Det coolaste av allt var att jag fick åka bak i lastbilen då vi inte hade spännband, grymt kul!



Sen fick vi oss ett gott skratt när Lillen fastnade, haha



Viskade till selma innan hon somnade om igår att hon skulle sova till 8 och det gjorde hon så det blev en riktigt bra start på dagen.
Nu är jag såhär glad för ni är vi påväg till Halmstad för att kolla på soffan, håll tummarna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar