måndag 13 augusti 2012

Konstigt

Är ju hemma hela dagarna ändå är jag så dålig på att blogga. Händer väl inte så mycket roligt som jag kan skriva om kanske.
I lördags hade vi fixardag inför bebisen. Tvättade upp, fixademed nya byrån, tog fram vaggan och fixade skötväskan.
Nu står vaggan färdigbäddad och redo.



På eftermiddagen fick vi besök av familjen Lindau/Junkvist. Det åts en massa och spelades en hel del spel. Alltid mysigt att få busa lite med pojkarna också, nu har Selma lärt sig panga med pickadollen:)
I söndags åkte vi först och hälsade på mormor först för att sedan åka till östra å hälsa på gamle morfar.

Mamma frågade om Selma fick sova över hos dem på almön från söndagen till måndagen. Så lämnade henne på eftermiddagen och åkte hem och bara "var". Hämtpizza från ill trullo och film i sängen tills vi båda somnade vid 22.


Så skönt att bara slappna av, fast man saknade henne löjligt mycket.

Idag fick jag verkligen sova ut, gick inte ner Förrän närmare tolv. Vaknade halv elva och låg sedan bara och drog mig. Helt underbart att känna sig så utvilad. Inte varje dag! Unnade mig en god frukost/lunch med gräddstuvade kantareller på toast.



Hämtade hem selmis när Magnus slutade och vi tillbringade eftermiddagen mysandes i soffan då hon var helt slut efter att busat hela dagen.



Nu kom Magnus hem så vi ska ha picknick i sängen och kolla lite Batman. Är en glad tjej:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar