lördag 11 augusti 2012

Vart är John blund?

Ligger i sängen men fläktabstinens..
Enda sedan tidig sommar har jag varit tvungen att ha fläkten på i sovrummet för att inte lakanen ska klibba ihop då jag lätt blir übervarm, men eftersom det är kallt nu för tiden så behövs den egentligen inte.
Men jag har blivit så van att jag inte kan somna utan att den är igång så har kört den sista veckan mest som "snuttis".
Nu är det sjukt tyst, nästan så jag saknar lägenheten och alla bilar som brummade förbi. Verkligen tyst.
Tystnad är egentligen inte min grej och nu när jag vant mig vid fläktens sus så känns det så ensamt.
Det värsta var att vi gick och lade oss, jag spelade lite på mobilen tills ögonen blev trötta och jag skulle precis somna in när jag insåg att fläkten inte var på. Så där var det kört!! Nu kan jag inte tänka på något annat. Jäkla huvudspöken.
Eller helt tyst kanske det inte är ändå, Magnus började precis dra några rejäla stockar så jag får skriva klart och hoppas att det annars så irriterande ljud kan nu locka mig in i sömnen värld.
Godnatt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar