måndag 27 augusti 2012

Tiden går fort och långsamt

Känns som tiden står still fast dagarna bara flyger förbi.
Igår var det dags för gammelgäddan.. Jag menar Magnus att bli firad som det födelsedagsbarnet har var. Fick lite presenter på sängen, ett ölprovarkit och en pocketbok.



Den hade Selma valt ut till sin serietokiga fader.

Vid ett hade vi ett litet kalas för de närmsta, då fick han lotter och presentkort på ett par nya ray bans då han slarvat bort sina gamla.



På kvällen kom Patrik och Victor för att käka, Quiza och spela lite spel. Magnus fick pensionärsgodis i present, kändes passande!

Idag var jag riktigt mör i kroppen efter suttit så länge igår så blev en lugn start. Mamma å pappa fick med oss på utflykt till göksäter när hon hade slutat. Lugnt med folk så man kunde vagga runt i lugn och ro. De kom sedan på den geniala idén att bjuda på middag hemma.
Fick en grymt god pasta med kyckling, gorgonzolasås, roccula och parmesan.. Åt tills jag nästan sprack.



Nu har Selma somnat, Magnus är på träning och jag ligger still i sängen. Tror jag stannar här ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar