måndag 8 november 2010

Då har denna veckan gått lika fort som förra veckan gjorde. Hur kan tiden gå så fort när man inte jobbar? Men det är en vecka närmare jul.

Jag är ju klantigheten själv, lyckats få lite brännskador på armen av soppa. Spenatsoppa är livsfarligt! Gillar inte att det är massa blåsor nu, det kommer nog bli fula ärr efter detta.
Bilden är strax efter det hände, så ni slipper de äckliga blåsorna. Johanna hjälpte mig införskaffa alla atteraljer så jag kunde "plåstra om" mig.






Jag och johanna hade tänkt att ha en riktigt mysförmiddag igår och besöka olika secondhand runt om staden men det var tur att Patrik upplyste oss om att det var röd dag igår och att då allt var stängt. Det var riktigt tråkigt men vi får försöka boka in någon annan lördag till detta.
Istället så blev det milen i fontin med Victor, stackars honom som fick dra med mig runt. Milen var längre än jag mindes den, helt klart. Det kändes underbart när man var klar och det hela avslutades med en supergod sallad på paprika.

Fick väl en blodad tand så i morse drog jag med Magnus till fontin (TVÅ gånger på en helg, Cross in the roof) för att springa lite. Med lite menar jag bara lilla 1,25km sträckan. Det får börjas med den ledans Magnus tog 2,25km istället. Jag är ingen sprinter men runt kommer jag utan att få kramp.



Söndag= min vägdag. Vågen visade -2,5kg vilken känns kanon. Vilket betyder -7,9 på lite mindre än en månad. Tyvärr leder jag inte viktminskningen här hemma då min duktiga gubbe gått ner 9kg men jag ska allt gå om honom.


Har även pysslat lite här hemma. Det blev en ny grupp, äntligen kort till ramarna jag haft snart två år och en förvaringsburk till värmeljus.








Imorgon startar en ny vecka med utgång både fredag och lördag för Magnus men för att kompensera för det så hoppas jag på en tripp till Ullared på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar