måndag 15 november 2010

Idag har jag haft en riktig mysdag. Frida är hemma här i några dagar så när hon inte svarade på sina telefoner så begav jag mig hem till henne för att banka på ytterdörren tills hon vaknade. Behövde som tur var inte vänta så länge innan en nyvaken sötnos öppnade. Eftersom jag hade varit vaken en tag så hade jag redan planerat våran dag. Vi skulle köpa med oss sallader från bettans och åka upp till Johanna och fina lilla neo. Det blev en riktig "mysig" eftermiddag för det var precis så det kändes. Vi tjötade om allt mellan Kungälv och Eskilstuna och lekte med de små tills iallfall den lilla somnade av utmattning. Neo var allt trött han med, Frida lekte så mycket och häftigt så hon skadade knät, stackarn.






Efter vi kom hem igen så har jag suttit och beställt smyckesdelar och gjort lite olika smycken, ska försöka få ihop ett litet party innan julen här.
Sedan blev det god middag bestående av en fin och blodig ryggbiff, haricot och lallersteds beaneise provencal. Såsen har mindre än 0,5g kolhydrater per 100g. Bra sås det.
Sitter nu och väntar på att Magnus ska komma hem efter att hämtat sina föräldrar från flyget.
I morgon blir det en mysig lunch med Linnea, sedan får vi se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar