måndag 29 november 2010

Nu har jag deckat i soffan, är inte bekvämt att sitta och greja två timmar på golvet. Varit en sväng på backaplan och kollat på matstol till semlan, sen blev det en runda på Ikea. Köpte med mig ram hem till en förstoring som jag beställt.



Passade på att slå in resten av julklapparna, så det blir fyllt och fint under granen.



Passade på att slå in resten av julklapparna, så det blir fyllt och fint under granen.
Efter i morgon kommer det fyllas på med klappar för då åker jag och Johanna till Ullared, kidsfree.
Jag har en ganska lagom köplista med mig, ska mest hänga på leksaksavdelningen.
Semlan har fått lite konstiga ljud för sig, avslutar sina "ord" så roligt. ( det konstigaste ljudet som hörs är när jag skrattar på inandning)

YouTube Video

Nä, nu är det CSI på femman som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar