onsdag 10 november 2010

Imorgon är det redan torsdag och det betyder Magnus sista arbetsdag för denna veckan.
Idag sov Selma länge, hon vaknade inte förren halv 8 i morse och eftersom vi skulle möta upp Johanna och Neo vid tjugo över nio var det bara att gå upp. Vi tog en runda in till stan för vi skulle köpa mössor till våra små och det blev även lite shopping på hm och indiska.
Jg blev så glad när jag såg att de hade börjat med julbelysningen på kungsgatan.



En bild på min fina och underbara gudson när han sover gott.



På hm köpte jag en skön mössa och en kofta att ha till julafton och kanske till dopet. Johanna köpte en fin kofta med paljettinslag som hon ska ha till sin nya fina klänning och så hittade hon ett görläckert tajt svart fodral med silvernitar över hela. Satt snyggt med.
Sedan köpte vi kaffe nr.3 från indiska. Hittills har vi testat kardemumma ( väldigt god),hasselnöt(strävt som papper) och nu hade de kommit med kanelsmak, hoppas den smakar
Selma i nya mössan, sötast i världen.



Mamma, pappa, Magnus, Selma och jag åkte till Ikea på eftermiddagen.
Skulle kolla efter krokar (som vi glömde titta efter) men vi fastnade mest på sängavdelningen då jag är på jakt efter en ny sängstomme. Vi har en i ek nu medans alla andra möbler är vita. Tror eller ej så godkände Magnus denna sängen så nu vill jag bara få sålt vår säng så vi kan köpa den nya.



Så ska vi tapetsera en fondvägg med denna tapeten:




Ligger och tittar på den nya serien nikita på femman, bara andra avsnittet hittills så vi får se hur den tar sig.

Btw, i morse låg Selma och pratade i sin säng lugnt och fint men helt plötsligt började hon låta lite lätt missnöjd. Så jag gick in och då hittade jag henne i denna positionen, lite lätt fast




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar