söndag 14 november 2010

Nu är helgen slut. Jag har haft en riktigt rolig helg som började i fredags med shopping på Ullared, hittade så mycket fint till julen. Längtar så tills jag får börja julpynta.







Igår så skulle Magnus på RUF-festen, som vi brukar gå på varje år. Av någon anledning har jag varit väldigt anti i år och inte varit sugen på att gå alls. När vi hade vaknat igår så ångrade jag mig, så det blev ruffest för mig ändå. Jag frågade om mamma och pappa kunde passa några timmar så kunde jag köra och åka hem vid tio. Men deras krav på att vara barnvakter var att hon skulle få testa och sova över. Så så blev det.
Jag kan inte minnas när jag hade så roligt senast. Alla släppte alla hämningar, det är just det som gör att den festen brukar bli så kul.
Den största anledningen till att det blev en kväll att minnas är helt klart makarna Marek. Det var första gången jag träffade Emelie och hon var en sådan underbar person, så roligt att äntligen få träffa någon som man hört så mycket om så det kändes lite som vi kände varandra sedan innan.
Mycket vin, tokdans och måånga drinkar senare var vi hemma närmare två och fick sova ut till 10 i morse. Jag vaknade tidigare än Magnus så passade på att gå och handla och hämta hem semlan och ge Selmas presenter till sin far.
På eftermiddagen var det firande hos min far, systern var också där så hon kunde gosa lite.
Nu har vi precis avnjutit ett mini-GI julbord. Såå gott, men är proppmätt som vanligt.







Nu ska jag nog vara lite huslig och stryka gardiner innan vi kryper ner i sängen och kollar på the event. Hoppas ni får en bra start på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar