lördag 22 januari 2011

Då ligger man i sängen och ska snart försöka somna. I morgon blir en tidig morgon. Ska vara på jobbet kvart i sju. Vet inte när jag behövde gå upp såhär tidigt senast. Det är vän lika bra att vänja sig för snart börjar väl lillan gå upp vid den tiden. Undrar hur "segt" det kommer bli i morgon med att jobba länge (normal arbetsdag) men är inte van vid det längre. Blir väl till att komma hem och sova efter jobbet som jag brukade på söndagarna.
Komiskt nog så när jag ska jobba (enda söndagen) så fick Magnus ordnat plats på babysim med Selma. Blir lite ledsen över att jag missar hennes första plask men vi ska nog gå på tisdag också, Magnus är ledig då för vi ska ha en mysdag och fira 7år tillsammans. Han har planerat kvällen så ska bli spännande.
I morse åkte vi in till stan och strosade runt. Gick på smågatorna runt Kungsgatan. Hittade ett par byxor och lite smått och gott. Mötte upp Patrik på hans jobb och vi hade köpt med lunch och den här LILLA godsaken.



Den är inte så stor den, semlan fick bli helgens synd.
Älskar semlor och detta var nog den godaste Ever! Dregglade vid detta skylfönster tidigare på dagen.



Åkte hem och släppte av Magnus och sen drog jag och semlan till moster Ann-Sofie. Roligt för henne att få leka av sig, för båda antar jag.
Kvällen bestod av handboll( faktiskt kollat nästan hela matchen) och lite spel.
Nä nu blir det bannemig natten, får njuta för nästa vecka samma tid är jag i estocholmo!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar