söndag 2 januari 2011

Hoppas ni alla har haft en bra nyår.
Här hade vi en riktigt mysig nyår med mycket skratt och god mat. Christian hade gjort en supergod westcoast-toast till förrätt, mumma. Huvudrätt var potatisgratäng, gods såser och grillad ryggbiff. Efterätt hade jag gjort en chokladcheesecake.
Det var ju ett sånt riktigt buseväder och så hade vi två små änglar som låg och sov så vi firade tolvslaget på uteplatsen! Tort och kallt.
Igår var jag inte bakis när jag vaknade mest seg, men hade mensvärk from hell. Men nu är panodilen min bäste vän.
Har känt mig inte konstig de senaste dagarna, annorlunda. Inte riktigt till det bättre, Victor påpekade också att de var någon med mig och jag håller med. Och jag gillar det inte, känner mig orolig i själen utan att jag vet varför. Stressad innombords på något sätt, jag tror faktiskt att det har med att Selma inte mår bra. Det är en situation som jag inte är van vid så har väl inte vetat hur jag ska tackla det, för jag kan inte göra som jag brukar om det är något jobbigt som är att låtsas som ingenting. Idag verkar hon vara lite bättre i magen och matlusten har kommit tillbaka lite så vi hoppas att det blir bättre idag med.
Som alltid är det mycket med det nya året. Man har ju alltid en massa saker man vill ändra på och som man vill ska hända under de kommande året. Känslan som alltid infinner sig varje år att "nästa år blir det bästa året någonsin" finns obligatoriskt där men jag måste sägs att jag är riktigt nöjd med 2010. Så jag önskar att 2011 blir lika bra som detta året.
Nej nu får jag mata den lilla dockan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar