söndag 30 januari 2011

Ligger i sängen och ska försöka sova efter en heldag i Sveriges huvudstad. Kvart i nio i morse rullade vårt tåg mot Stockholm. Det var ju trevligt att testa på att åka tåg, minns bara en tågtur och de var i ungdomens dagar när jag och Johanna åkte till metropolen herrljunga och skulle hälsa på några killar men har aldrig åkt en längre resa. Vi satt bakvända och åkte med X2000, blev aldrig direkt åksjuk men kände mig mätt, seg. Vi låste in packningen och begav oss ut på gatorna. Blev lite shopping både till mig och till Magnus, ska visa upp.





Runt fem tog vi taxi till hotellet och checkade in. Kände inte riktigt igen mig när jag packade upp allt ur väskorna och hängde upp på galgar och organiserade allt, vad har hänt? Men skönt att ha det iordning. vi hade tänkt att gå ut och käka och sen ta en runda på baren på hotellet men det blev småplock från ican bredvid och tjöt och vin på chefens rum istället. Lika bra för är riktigt seg.



Har duschat och ska försöka somna, är skönt att vi inte behöver vara vid frukosten förren vid nio. Riktig sovmorgon. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar