tisdag 25 januari 2011

Nu sitter jag ombytt och väntar. Babysimmet i morse var görkul, lillan tycker det är kul att dyka under vattnet. Men vad trött hon blir, hon är inte van vid att röra sig så mycket och vid allt nytt runtomkring.






Når vi var klara tog vi en runda till nordstan för att kolla på något fint som jag kan ha på ombudsgalan i Stockholm i helgen. Hade egentligen gett upp när jag hittade en fin svart silkestunika på hm. Har en undeilänning med svart spets längst ner under. Så den har jag ikväll också, vet fortfarande inte vad vi ska göra. Jag antar att vi ska äta men mer än så vet jag inte.
Vi var hos barnmorskan också, visste inte om hon hade gått upp mycket eftersom hon hade varit rejält förkyld och magsjuk sen sist vi var där. Men landade på 8,2kg och 67 cm lång. Så hon växer allt som hon ska.
Nej nu ska jag lägga en sista touch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar