fredag 28 januari 2011

Happy friday.
Idag har jag bakat chokladbollar, vet inte ens när jag bakade det senast för aldrig varit en favorit hos mig med idag så gjorde jag dem med en twist och MUMS vad goda de blev. (syndat med två st).

Jag och mamma så åka iväg vid luch på lite ärenden, ett av stoppen är att hitta köksgardiner. Känns lite dumt att ha kvar julgardinerna där.
Ikväll har vi bjudit in oss själva till christian för att se handbollen. Victor säger att de är dopade om de vinner denna matchen så börjar förbereda mig på förlust. Men allt kan ju hände när sverige har hellboy i sitt lag, eller?

2 kommentarer:

  1. vad var tvisten då? jag som är godis å snask fanatiker =o)))

    SvaraRadera
  2. åhh ska ta bilder nästa gång.. gjorde en klassisk sats med nästan en dl kokkos i. Sen rullade jag bollarna i smält choklad och sen pärlsocker på.. mumma

    SvaraRadera