onsdag 2 februari 2011

Då var helgen slut sedan länge. Haft en riktigt rolig helg med mycket skratt och mycket nytt. I måndags hade vi en föreläsare som var så fruktansvärt roli och givande att lyssna på, kommer bärar med det han sa väldigt länge.
Blev superglad när jag fick träffa min lilla familj igen, låter dumt men tycker allt hon vuxit mycket när jag var borta.
Någon som har ett bra tips på att vinna på lotto? Hade verkligen suttit bra nu, fy fasen vilken tråkig månad detta kommer att bli. Man får väl helt enkelt försöka hitta på saker som inte kostar något.
Har ännu en gång suttit och tänkt på vad jag vill göra den närmsta tiden, har fått lite nya idéer men har ingen plats att göra det här hemma. Skulle isåfall behöva ett rum till det, vilket jag snart behöver till smyckena med. Så får väl drömma ett tag till!
Nä, en mikrosömn kanske. Hennes tänder börjar komma upp så vi är inte lika glada som vanligt, såå söt hon kommer bli med små tandsebissar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar