fredag 4 februari 2011

Det är ändå lite typiskt att man vaknar upp och känner sig som en soptipp just den dagen som min bättre hälft åker till Stockholm. Ska försöka sova lite här på förmiddagen. Kanske ingen perfekt tajming att känna sig kass nu när hon får tänder och sovvägrar. Men men.
Igår fick jag finbesök när självaste Heidi kom förbi och pratade! Hon och Tobbe har varit på smekmånad i Thailand i fem veckor så hon var så brun, inte alls avundsjuk! Hon hade med sig denna fina blomman till mig, jag som älskar orkidéer!



Så många knoppar att jag nästan spricker av förtjusning!
Just nu har vi ett litet bråk här hemma, hon är sjukt trött men bara slingrar sig och vänder sig och då somnar hon ju inte.

Idag får jag se vad som händer, hade tänkt att titta upp till Johanna och neo men får se hur jag mår, vill inte smitta ner mina sötnosisar.
Nej nu gör jag ett nytt försök att få henne att somna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar