tisdag 22 februari 2011

Då har kroppen kommit igång. Eftersom Magnus är sjukskriven denna veckan så fick selma ligga och gosa med sin pappa i sängen medans jag körde ett zumba pass här hemma. Älskar att få tränat på morgonen, det är verkligen det bästa för min kropp.



Jag kanske redan nämnt att jag faktiskt beställde hem zumba-paketet. Med zumba så kan jag träna när Magnus är och tränar. Jag nattar Selma sen kör jag. Jag tycker verkligen att det är kanon då jag försöker ta mig till sportlife när jag kan men nu har jag möjligheten att träna på hemmaplan. Värt pengarna!

Igår var det tjejkväll hos Johanna. Tjöt, naturgodis och vampire diaries = lyckad kombination. Köpte med mig fina rosor henne och hon blev så glad så. Alltid kul att skämma bort någon.

Nu blir det duschen sen är det dags för öppna förskolan. Det är sista tisdagen för emma innan hon börjar jobba nästa vecka. Det är snart dags för johanna att börja jobba nu i april.
Undrar hur det kommer kännas när det är jag som börjar jobba. Fy, nej det får allt dröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar