lördag 5 februari 2011

Jag är som några av er vet kroppsprodukt och sminktokig (även om jag hatar att smörja in mig och knappt sminkar mig en gång i veckan).
Men jag bara MÅSTE dela med mig av den bästa produkten jag någonsin testat, någonsin.
Jag är en riktig torris och på vintern brukar jag få eksem som täcker hela låren och halva armarna och har aldrig fått riktigt bukt på det UNTIL NOW.

The BodyShops bodybutter har jag haft hemma i flera omgångar och tänkt "nej den är för dyr att användas" så jag har sparat dem tills de nästan blivit för gamla. Men nu har jag tagit tag i mig själv och börjat smörja (kännts som man inte haft tiden att ta hand om huden innan) och de har fungerat riktigt bra mot eksemen. De syns knappt. Men det är inte deras bodybutter som är min favorit utan något mycket bättre.
Sweet Lemon Body Scrub

Jag älskar scrubar då jag är en riktig torris men den här peelar inte bara bort utan efter man använt den så behöver man inte ens smörja in sig för är mjuk ändå. Den är perfekt för vardagen då man int orkar smörja hela sig. Naturligtvis blir det inte sämre om man smörjer butter efter.
Den är fet i konsistensen, inte så att man tycker den är som vaselin utan är som en sockerscrub i konsistensen.
Jag har tillochmed fått min kära mor (som jag ärvt torrheten ifrån) att köpa den.
Nästa gång ni går dit så investera, värd varje krona!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar