måndag 14 februari 2011

Vilken start på dagen.
I morse vaknade jag kl 9 och ingen Selma som lät. Låg och drog mig lite och när jag gick in till henne fick jag ett stort leende av en utvilad tös.
Jag har röjt lite i det överfulla skafferiet, fanns lite att slänga om man säger så. Gick från att knappt gå att stänga till detta.



Magnus skulle komma hem på lunch och då fick jag en fin liten ask från Miss Dee, mitt favvomärke.



Detta halsbandet hade han köpt till mig och valt ut själv. Jag är ganska svår att köpa smycken till men gillade denna skarpt. Man kan ställa in längden på kedjan. Blev riktigt överraskad kan jag säga.
Det blir en lugn dag här hemma med lite mer röjning i skåpen och passar på att veckohandla på maxi innan Magnus åker till träningen. Blir nog lite tända ljus med tilltugg till sherlock ikväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar