torsdag 24 februari 2011

Då var halva veckan gjord.
Jag lyckades somna en stund i morse i sängen med min prins och vi vaknade alla av larmklockan halv tio så att vi skulle hinna till BVC. Inga anmärkningar på läkarkontrollen. Hon hade inte gått upp så mycket, väger nu 8,5kg men hade vuxit 2,5cm på längden till 69,5cm. Tänk dig vilken växtvärk man hade haft om man växte så mycket på en månad.
Sen blev det en tur till Ikea. Jag skulle köpa en hylla till Selmas rum och lite smått och gott åkte ner i vagnen. Man kan tydligen äta trerätters på Ikea nu för tiden.



Jag vill så gärna ha en ny soffa, gillar den typen vi har med lång divan på ena sidan men ryggkuddarna är helt söndersuttna så de ser förjävligt ut och är inte vidare bekvämt.
Vi har hittat en som vi gillar och visningsexet är väldigt mörk och jag ville ha en lite ljusare. Jag hittade en annan soffa med det perfekta tyget men den gick naturligtvis inte att få i det tyget så blev ganska ledsen över det ( årets i-landsproblem). Vi får väl se hur det blir. Får väl börja jobba 170 timmar i veckan så det kan bli en soffa.
Här är lite bilder på Selma, tittar man noga kan man se tänderna.
Nu kallar sängen, ska upp tidigt för lite träning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar