söndag 6 februari 2011

Det händer inte mycket roligt när man är förkyld. Efter en instoppning av napp tjugo över sex i morse så somnade prinsessan om till 8, precis vad hennes mamma behövde. Har bitit ihop så de har ändå blivit mycket lek här hemma.



Magnus behövdes hämtas från tåget så Selma lekte hos mormor och morfar, sen kom de hit och åt massa plock och kollade på melodifestivalen.
Egentligen så skulle jag, mamma och syrran haft en riktig tjejkväll men eftersom jag är förkyld och syrran ska hälsa på hennes kompis i veckan och om hennes lilla son Lukas skulle bli förkyld kan han bli riktigt dålig så valde vi att skjuta fram tjejkvällen tills jag mår bättre.
När festivalen var slut gick vi in och lade oss och kolla på tv i sängen där Magnus naturligtvis slocknade fort. Jag har dock lite svårt att somna då näsan bara rinner, fy sjutton.
Sikken skräll det blev i festivalen idag då. Trodde helt klart att Jenny silver och danny båda skulle gå vidare. Swingfly kändes i verserna som en kopia på Thomas rusiak och teddybears men den funkar ju. Vi tyckte rasmus (på luffen) skulle gått vidare, den låten hade funkat bra i Eurovision så etno som den var. Hela balkregionen hade röstat på den! Vi får väl se vem som vinner, jag har satsat 100:- mot Patrik på att Eric saade vinner. Tyvärr är oddsen 31-1 på det vadet men håller tummarna och tårna.
Nä nu får jag försöka somna, ny dag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar