måndag 21 februari 2011

Då var det dags att göra helgens uppdatering.
I fredags följde jag och Selma med mamma och pappa en sväng till göksäter. De brukar ha fina möbler i shabby chicstil men hade tyvärr bara fina skåp och inget soffbord som jag söker efter.
På kvällen var det tjejkväll som gällde. Film, vin och massa ost.





Såg eat pray love. Inget fel på filmen alls men boken ger så mycket mer.

I lördags hade Magnus tränarkurs och jag skulle jobba så Selma skulle vara hos mormor och morfar under dagen. Lämnade av henne tidigt så jag kunde ta en sväng till gymmet på morgonen innan jag skulle börja. Blev intervallträning på bandet, inte varje dag man får känna av sin maxpuls.
Sen blev det jobb 10,30-17. Sen körde vi myskväll vilket betyder att vi halvsover på soffan efter kl 19. Fick ett extrapass på söndagen så blev en tidig kväll.
Och igår var det då babysim, jobb och lite spel.



Magnus ramlade på kursen i lördags och har haft ont i ryggen sedan dess och i morse kom han knappt ur sängen så efter ett besök hos läkaren så är han hemma resten av veckan. En muskelbristning i ryggen som kan ta flera veckor att läka. Så nu har jag två bebisar att ta hand om, lovely.
Klockan är bara två och har redan fått finbesök av Linda, Martin och mamma. Och ikväll får Johanna besök av yours truly för ännu en vampirekväll, vill aldrig att avsnitten ska ta slut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar