onsdag 23 februari 2011

Vilken heldag det blev. Vi startade dagen med öppna förskolan som vi har varje tisdag. Alltid trevligt att umgås med massa barn. När det var slut så kom Magnus och hämtade mig och Selma så åkte vi till moodys för lunch. Johanna och neo tog deras bil bort. Älskar verkligen det stället, god sallad, gott bröd och gott kaffe!
Sen åkte bilarna vidare till stadium xxl i sisjön. Tanken var att vi skulle titta på easyTone skorna men jag insåg snabbt att mina fötter inte skulle få plats, de gick bara upp till 41 och de var trånga i storleken. Johanna hittade ett par jättefina. Nu hoppas vi bara att campadre har de skorna på annons i idag, håller tummarna.
Sen blev det en snabbis på 421 innan vi begav oss hemåt. En heldag ute med andra ord. Magnus har ju ont stackaren, men han säger att det gör lika ont att ligga som att stå.
Dessa kom jag hem med igår plus benskydd, handskar, strumpor och höftskydd. Jag var redo för fotbollen.



Eftersom jag hade inhandlat det som ehövdes tänkte jag att jag får väl ge mg upp på fotbollsträningen. Det skulle tanten inte gjort. Isbana på gruset och det tog 10min sen låg jag på marken blåslagen. Typiskt mig att halka också, insåg när jag gjorde rörelsen att det här kommer att gå åt helvete. Men blödde bara lite men var ganska svullet men när jag vaknade nu på morgonen så hade svullnaden gått ner något.

Kvart i sju gick jag upp för att möta upp mamma inför den obligatoriska bokrean på maxi. Blev lite besviken, de böcker som var intressantast hade jag naturligtvis redan läst men kom hem med iallfall en bok av förattaren till djävulen bär prada.
Nu ligger familjen i våra sängar och den långa och den korta sover så gott. Nu på förmiddagen ska vi till BVC för läkarbesök och jag hoppas den lilla har vuxit till sig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar