måndag 7 februari 2011

Varför tar alltid helgerna slut så fort? Ja, denna har ju gått ännu fortare då jag befunnit mig i feberdimma till och från. Men ikväll har det jämnt mycket bättre. Nya tag, hoppas kunna träna i morgonkväll.
Idag har det varit riktigt lugnt och slappt, jag fick sova till tio då Magnus var uppe med lillan och lekte. Kändes skönt att få lite sömn, kanske blir friskare fortare då. Sen kom Magnus föräldrar på fika en sväng.
Kl 17.00 var det dags för Liverpool-chelsea. Extra spännande efter att Torres bytt lag men naturligtvis vann Liverpool, precis som det ska vara. Vi fick finbesök av tant gabbsan och paddovich. Visade även hur man vinner i finans och kryp-Chicago. Inget konstigt alls!



I morgon skulle jag hälsat på flickorna Hedberg men eftersom jag fortfarande är dålig så tar vi det senare i veckan. Jag ska försöka ta mig till tandläkaren i morgon, känner att det verkligen är fel månad för det men bättre att få skiten gjord.
Jag hoppas verkligen att näsan är fri och kroppen känns piggare så det kan bli en bra start på veckan.
Hittade denna bilden på mig som barn, ska bli kul att se hur lik hon är mig när hon är i den åldern!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar