tisdag 8 februari 2011

Vattenflaskan i handen och fötterna på bordet och så tänker jag sitta ett bra tag till.
I morse vaknade jag precis som alla andra dagar av att lillan ligger och skrattar i sin säng. Men idag var det något som var konstigt. Jag brukar känna mig som ett vrak när jag vaknar och det brukar fortfarande vara lite mörkare ute men i morse vaknade jag och kände mig utvilad och solen sken. Inte konstigt då klockan var halv nio och det skulle bli tajt att hinna i tid till öppna förskolan. Men komsikt nog hade Johanna och Neo också sovit lite extra! Så vi kom alla ganska lagom i tid.






När det var slut gick jag hem till mamma och mös lite. Sen blev det en handling på maxi och köpte en sak jag visar lite senare ikväll!

Igår blev det en spontant vampiers-kväll hos Johanna. Vi fick sett några avsnitt av favvoserien vampire diares. I den serien spelar min absolut snyggaste favvoskådespelaren ever! ( zac efron has nothing on him). Varit förtjust i honom i flera, flera år och i denna serien spelar han badboy vampyr. Det bästa är att jag och Johanna har varsin snygginh så vi slipper bråka om dem. Längtar tills vi ska fortsätta kolla för vi har måånga avsnitt kvar.






1 kommentar:

  1. hahha ska jag vara busig å berätta alllt om avsnitten ni inte har sett..=)
    Hihi..
    Loves serien oxå!!
    =)

    SvaraRadera