torsdag 30 september 2010

Bara två dagar kvar. Som jag har längtat.
På lördag drar ett stort gäng till ullared. Innan jag fick barn hade jag sagt att det var sjukt tidigt att åka redan klockan sju men jag är uppe vid den tiden varje dag nu så de känns helt okej. Har längtat till denna dagen i flera veckor, inte för att jag MÅSTE handla utan för att det är kul att bara gå runt (inte i 10 timmar dock) och att det finns så mycket på samma ställe. Sedan är det roligt att vi blir så många som åker dit, är ett stort gäng med barnen så vi behöver ta 3 bilar ner. Men jag ljuger som jag säger att jag inte har en lång lista som ska inhandlas!


Igår åkte tjejerna Sjöberg buss. För vissa är det inte alls en stor grej men för mig är det de. Jag har bara åkt buss en gång tidigare sedan de fick de nya korten och då gick det skit. Igår skulle jag lyckas få till det samtidigt som jag hade en stor barnvagn med. Men jag tog det coolt så ingen märkte hur vilsen och bortkommen jag egentligen var.


Men in till götet kom jag, och där mötte jag upp Ulle för lunch. Jag får passa på för de närmsta månaderna kommer hon spendera de flesta dagarna utomlands. Hon börjar men Bali under nov, hemma i december och åker ner till Australien för att gå på mitchs mammas bröllop och stannar där januari ut.
Efter lunchen så hade vi tid över så då gjorde hon en makeover på mig. Kände mig GÖRASNYGG.


Blev en shoppingrunda på stan innan jag åkte hem.

Ingen bra bild men har köpt rosetter till att ha i selmas hår. Sååå söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar