torsdag 2 september 2010

Torsdag? Redan? Vart har de senaste två veckorna tagit vägen? Tiden går så otroligt fort.

Ligger och slappar i soffan nu och fixar med lite ditt och datt, börjar bli rejält hungrig så borde nog ordna lite mat annars vet jag vad som händer.
Sedan selma kom så har jag blivit riktigt dålig på att komma ihåg mig själv. Allt är så fixerat kring vad hon gör, sover hon, behöver vi byta, när ska hon äta osv. Då mår mamma inte bra till slut utan får problem och mår dåligt.

Såg på facebook att det är afterwork på liseberg nästa fredag, funderar på om man ska hänga på. Hade varit riktigt kul att träffa alla jobbkompisarna.

Var en sväng i stan igår, måste införskaffa mig lite höstkläder nu.
Har nästan inga kläder som sitter bra längre, får panik när allt känns som gravidietetskläder. Har bara ett kilo kvar till den vikten jag hade när jag blev med barn och då vill jag kunna känna mig fin igen. Vilket jag inte lyckas med.
Granskade affärerna noga men hittade inget som passade. Men lyckades hitta två höstskor iallfall, fötterna hade iallfall inte bytt storlek!



Måste lägga upp denna söta bilden på magnus och selma. Aldrig för tidigt för att bli en av änglarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar