måndag 6 september 2010

Måndag morgon.
Idag är vad jag säger första dagen på mitt nya jobb. Idag är första dagen som jag är mammaledig på riktigt för nu är magnus på jobbet.
Har varit en intressant natt, jag har ju tagit tabletter efter komplikationerna efter förlossningen som gjort att jag "sovit väldigt gott" så då har Magnus tagit det största ansvaret på nätterna men nu har jag slutat med dem, dels för att jag kan klara av smärtan nu och för att han ska få sova hela nätter.
Men detta var en bra natt, matade kl 24 sedan vaknade hon kl 4 och ville äta lite och eftersom hon inte är så pigg på att vakna till så kunde vi somna om en timme senare. Sedan började morgonskiftet kl 7. Känns helt okej med sömnen faktiskt.

I lördags var det premiär för Selma på Almön där hon fick träffa min moster och morbror. Vi mötte upp mamma och pappa i stenungsund och gick i lite affärer. Selma fick en stoor och fylld gottebag ifrån lindex med massa fina kläder. Nu vill jag att det ska bli kyligare så hon kan få ha på sig sin nya overall.
På kvällningen som familjen Håkansson/Lindau på middag. Eftersom de är så duktiga och tränar och kör GI vilket har gett rejält med resultat för dem båda så blev det en riktig GI Middag. Man får inte missa Dansfeber på lördagen så det blev först det sen Bounty Hunter på dvd.


Fick fina blommor av Lilla familjen







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar