onsdag 8 september 2010

Jag är kär!
Ligger och myser här i sängen. Mitt hjärta smälter för nu hat hon börjat härma mina ansiktsuttryck och hon är sååå söt när hon ler. Det finaste som finns.
Idag blir det en lugn dag med massa finbesök. Linnea kommer förbi efter jobbet en sväng, blev väldigt ledsen när hon berättade att hon skulle byta jobb. Då känns det som man blir lite lämnad och övergiven men kom på att det är jag som lämnat alla för ett år. Lång tid.
Ikväll kommer tant Ullebajs på besök också, ska bli mysigt.

Börjar tro att jag har någon slags störning i knoppen, nästan det enda jag går och tänker på är vår kommande ullaredsresa. Jag längtar verkligen onormalt mycke till detta, hoppas de sakerna jag vill ha finns annars kommer jag väl bryta ihop, haha.

Nu blir det frukost i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar