onsdag 15 september 2010

Idag blev det en utflyckt för JoZ till 421. Det var första gången där för johanna. Jag tycker att det är en lagom utfyckt att åka dit, inte för många butiker och rätt butiker. Hittade lite fynd på HM till selma, några storlekar över den hon har nu men blir bra till vintern.
Selma ville inte riktigt ligga i vagen idag så fick öva på att köra vagn samtidigt som jag bar henne. Jag som knappt kan köra bara vagnen utan att köra in i allt.
Gick en sväng på Bolagret, en underbar inredningsbutik. Där hittade jag en BIG MAMMA fotölj. Som gjord för mig.


Made for me

Vi köpte med oss mat ifrån Farbror Knut och myste ner i soffan för att se Vampire diaries. Men man märker att man inte sover som man brukade innan man fick barn så vi slocknade i soffan.
När magnus kom hem fick jag  en powernap på en halvtimme och den var välbehövlig men tar gärna lite till.
Nu kollar jag på biggest looser medans jag bakar. Ingen superkombo kanske men har velat baka denna kakan i flera veckor. Tacka en högre makt för snälla grannar när sockret inte räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar