torsdag 9 september 2010

Detta måste vara mitt värstaste. Ikväll kollade jag på kungarna av Tylösand, har nåt aldrig haft så mycket ångest och tyckt så synd om personers familjer ever! Det söps, bråkades, ollades och rent ut sagt knullades framför kameran. Var så jävla pinsamt, mest för mig som faktiskt kollade på skiten.

Det blev en mysmorgon i sängen sedan kom Johanna och neo förbi för att hämta upp mig. Det skulle lunchas med emma och hennes söta dotter Amanda. Hade riktigt trevligt så det var tur att Magnus ringde och påminde mig om tiden för jag skulle träffs Linnea kl 15. Satt hemma och pratade och myste med Selma, hon lyckades fånga ett leende av Selma på bild.
Eftersom hon var tokigt vaken under eftermiddagen slocknade hon vid halv 6 och har sovit tills nu med ett knappt avbrott för lite mat som hon egentligen åt sovandes. Så hon har tillbringat kvällen sovandes i ulles knä. Där låg hon som en prinsessa, det var riktigt kul att träffa ulle. Blivit alltför sällan den sista tiden. gottegrisen ska åka till Bali hela oktober. Tur att man inte är avundsjuk!
Sedan fick vi finbesök av en nyklippt och stilig farbror Victor,blev lite idol och biggest looser Sverige.
Nu ligger och i sängen och ska försöka sova, Magnus tar nattningen för han har inte fått gosa med henne på hela dagen. Tja tja ( med gullig röst)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar