måndag 20 september 2010

What the?

Ja, valet igår har väl inte lämnat någon oberörd.
Vi satt några vänner och hade valvaka hos oss igår, jag som är så fruktansvärt dålig insatt i politik tyckte det var väldigt intressant då jag lärde mig en hel del. Gårdagens val kan nog också varit det mest "intressanta" på en hel del år. Det ska bli intressant att följa partierna och se vilka sammarbeten som kommer att bildas för att arbeta mot sd.

Gårdagens började med att rösta innan jag åkte upp till Åh för att gå på högmässa och hämta Victor, mest för att hämta Victor men underbart att få sjunga av sig lite.
Lite middag hos mamma och pappa hann jag med innan vi skulle kolla på Kungäls handbollsherrar, grattis  till vinsten.

Här kommer lite bilder på Väggen i köket som jag målat om!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar