måndag 13 september 2010

Så var det måndag igen.
Helgen startade med att magnus fick en "far och dotter kväll". Medans han var hos tant gabbsan och spelade fifa var jag victor och patrik på bio och såg Salt. Tyckte den var bra, var lite annorlunda uppbyggd och det uppskattas när hollywood bara tycker ut actionkopia efter kopia.

I lördags gav jag och victor oss ut i den friska luften för att se herrarna spela på romevi. Det var en riktigt viktig match som romelanda vann, de nu inte längre på nerflyttningsplats. Tyvärr var inte vädergudarna på vår sida så man kan säga att vi var ganska "fuktiga" när vi åkte hem.

Var på BVC i morse för vägning och nu ligger vildamathilda på 4,9kg. Efter det gick jag en promenad till mammas jobb och hämtade upp henne efter hon slutade 12.
Hon var barnvakt medans jag fick städat här hemma och röjt lite extra i lådor.
När magnus kom hem fick han vara barnvakt medans jag fick för mig att kladda lite färg på en vägg.



Ska lägga upp en bild när de är klart.
Här är två bilder på en leende Selma. Ingen av bilderna visar hur hon vanligtvis ler, detta är väl hennes "fotosmajl".







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar