lördag 25 september 2010

Regnet det bara öser ner. Vilken fruktansvärt rolig start på denna lördag. Men jag har inte några storslagna planer för dagen.
Jenny ska komma förbi innan jobbet för att träffa den lilla, hon bor i örebro i vanliga fall så får passa på när hon är hemma.

I onsdags vandrade Hanna ner med Molly till kungälv och då blev det en sväng på Maxi och sedan lunch på tant rut. Blev den nya favoriten med pastasallad och parma och parmesan (naturligtvis med extra fetaost, ett måste).




På eftermiddag åkte jag med mamma och pappa då de skulle handla åt mormor och morfar så då blev det en fika där, fyra generationer blev det i samma rum.



Hade beställt en tavla till Johanna  som jag tyckte skulle passa fint i hennes hem, med den nya shabby shic-stilen. Blev riktigt avundsjuk, får nog skaffa en liknande själv.


Igår blev en lugn dag, Första dagen på länge som jag stannade innomhus hela dagen. Började dagen med att baka hallongrottor och underbart goda Dumlekakor. Eftersom det fanns nybakat så tog Magnus och gubbarna sin vanliga fredagsfika hemma hos oss.
Senare kom Patrik och Victor hit på middag och sedan blev det ovanligt nog lite spel. Hade kört på överskottsenergi sedan lunch så hade en rolig och flamsig kväll. Jag blir ju inte vettigare i bollen när jag är trött.

Ska gå till Maxi en sväng och handla, kanske hyra lite filmer. Blir till att inviga de nya gummistövlarna idag med detta vädret. God Lördag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar