fredag 17 september 2010

Idag blir det inte ett lika deppigt inlägg som igår även om det var ett behövligt inlägg, iallfall för mig.
Det är mycket som ändrats och jag måste hitta mig själv och mig i min nya roll i allt detta.
Men det kommer gå galant, just give it some time.

Hade fruktansvärt ont i huvudet igårkväll trodde att en god natts sömn skulle göra bot på den men lik förbannat var den kvar när jag vaknade i morse. Huvudvärken fick då tillökning med lill halsont. Så dagen har hitills och kommer fortsätta att tillbringas i soffan/sängen, ingen frisk luft för min del idag. Kan tänka mig att raska Selma på balkongen som mest.

Idag har vi en liten rocker i hemmet, tror inte hennes pappa hade uppskattat det lika mycket om ja klädde henne i en Eminem body, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar