tisdag 28 september 2010

Jag hade en riktigt bra dag igår. Började med att mammapenningen kom så man fick lite pengar som senare kunde spenderas i allum tillsammans med Johanna och neo. Jag är inte så imponerad av kläderna som är i butik just nu men hade ändå en av de bästa shoppingrundorna på mycket länge ( räknar med innan grav. Jag kom hem med två fina klänningar/tunikor och det bästa av allt är ingen av dem är svart! Hittade en gammelrosa/grå rutig och en vit. Victor tyckte jag såg väldigt "fin" ut i en vita.
Igår fixade jag med räkningarna för första gången ever. Magnus är den som brukar fixa med det men igår satt han och matade lillan medans jag knappade in dem. Det är lite meckigt denna månaden iochmed att Magnus bara får halva lönen eftersom hon föddes efter halva den månaden och han inte fått pengar från försäkringskassan för dem än.
På kvällen var det handboll som gällde. Hemmamatch för de rosa backa sharks mot RIK. Det var en riktigt spännande och jämn match som sharks tyvärr förlorade men det får bli vinst nästa match. Jag satt själv undr matchen och jag kan säga att det var min första "egentid". Magnus har ju passat om jag varit med nån kompis en kväll men nu fick jag bara suttit lite själv och lyssnat på lite musik som jag inte hunnit lyssna igenom.
Idag ska jag påbörja mitt projekt med vagga , vi får väl se hur den blir men alltid roligt att pilla och pula. Ska lägga upp bilder på framstegen sen.
Hoppas att alla får en trevlig dag för idag är det tisdagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar