tisdag 7 september 2010

Solen skiner, har en fin dotter som sover på mitt bröst och detmär smallville på tv. En perfekt start på morgonen. Andra dagen på veckan vilket betyder det berömda tisdagsmyset!! Och nu har ncis la premiär idag!
Idag jobbar Magnus halvdag så då kan han följa med till barnmorskan kl 1. Ska bli kul att se hur mycket våran grisunge gått upp i vikt.

Vet inte om det är inspirationen ifrån höstmyset, Johannas renoveringslust eller en kombination av båda men blir sugen på att görs om lite här hemma. Steg ett är tapetsering på halvväggen mellan köket och storarummet. Det kommer bli en tapet med svart i, mer har jag inte bestämt.
Jag funderar fortfarande på om jag skulle med på afterworken på fredag. Tror det kommer bli så att jag bestämmer mig efter dagsformen men femkamp hade varit riktigt kul.

Nu får vi fixa oss inför BVC!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar